zem.nl

Toegangsinformatie

1. eHerkenningsmiddel

Voor het inloggen in het werkgeversportaal heeft u een eHerkenningsmiddel nodig. Burgers gebruiken DigiD. Zakelijke klanten gebruiken hiervoor eHerkenning. Er zijn vijf soorten eHerkenningsmiddelen. Deze zijn gebaseerd op een bepaald niveau van betrouwbaarheid. Meer informatie over eHerkenning leest u op de website van eHerkenning.

Inloggen in het werkgeversportaal met betrouwbaarheidsniveau eH2+ of eH3

Om toegang te krijgen tot alle diensten in het werkgeversportaal, zoals het aanmelden van nieuwe flexmigranten of financiƫle overzichten (facturen, borderellen of eigen risico overzichten), kunt u inloggen met een eHerkenningsmiddel met niveau eH2+ of eH3.

Hoe en waar kunt u eHerkenning aanvragen?

De aanbieders van eHerkenning vindt u op de website van eHerkenning. Hier kunt u uw eHerkenningsmiddel aanvragen of upgraden.

2. Werkgeversportaal

Een account voor ons werkgeversportaal kunt u aanvragen via het online aanvraagformulier.

Kies uit verschillende rollen

  • Administratief: u kunt administratieve taken uitvoeren zoals het aanmelden van een deelnemer of de deelnemerslijsten bekijken.
  • Financieel: u kunt onder andere financiĆ«le taken uitvoeren zoals het inzien van borderellen en facturen.
  • Accountbeheer: u kunt een account aanmaken voor een collega en/of wijzigingen en rechten toekennen. Deze rol kan gecombineerd worden met de rollen administratief en/of financieel.

Wilt u een nieuwe rol aanmaken? Stuur ons dan een e-mail. Als binnen uw bedrijf een accountbeheerder voor het werkgeversportaal is aangesteld, kunt u voor het aanmaken van nieuwe rollen ook contact opnemen met deze persoon.